דג-דג פרפר-ויקיפיש -אינדקס דגי נוי אתר אקווריום
שלום.
הגעת להודעה זו עקב לחיצת קליק ימני על העכבר ופתיחת תפריטי העכבר. מערכות המידע של האתר ובהן מאמרים וה"ויקיפיש" מוגנים ע"י זכויות יוצרים. כל מאגרי המידע של האתר נבנו לאחר עבודות איסוף ומחקר עמוקות, במטרה לקדם את התחביב ולהעשיר את הידע של הגולשים והחובבים. אי לכך כל מאגרי המידע הינם קניינו הרוחני של האתר וככזה מוגן בזכויות יוצרים. מאגרי מידע הינם כל חומר כתוב המצוי על גבי האתר הכולל בין השאר: מאמרים, מחשבונים, "וויקיפיש" ואינדקסים למיניהם, פרטים על הצוות וכל חומר כתוב או בתמונות המועלה לאתר על ידי צוות האתר או מיופה כוחו לכלל שרתי האתר. כל מאגרי המידע המופיעים על גבי האתר הינם רכושו הבלעדי של האתר ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור בעל האתר. אין להעתיקם או להפיצם ללא אישור מבעל האתר אלון ברזילי. שימוש שלא כדין במאגרי המידע יגרור אחריו הפעלת סנקציות משפטיות מכוח החוק.

המשך גלישה נעימה!
Aquarium
Warning: preg_match(): Unknown modifier '2' in /home/discus/public_html/includes/counter.php on line 95
שם מדעיPantodon Buchholzi
שם עברידג פרפר
שם לועזיButterfly fish
מיקום גיאוגרפידרום מערב אפריקה
כללידג הפרפר הוא דג מוזר ומיוחד שבמבט על הוא מזכיר פרפר בגלל סנפירי החזה הגדולים שלו. לסנפירים אלו יש סיבה למה הם כה גדולים, משום שדג זה נוטה לקפוץ מעל פני המים כדי לצוד את מזונו, חרקים מעל/על פני המים. הפרפר האפריקאי חי בנהרות וביובלים רדודים בין צמחייה רבה. דג זה מגיע בצבעים אפור שחור, ונמצא תמיד קרוב לפני המים, עד כדי כך שניתן לחשוב לעיתים כי הוא מת, או ששמנו סירת נוי קטנה במים.דג פרפר
תנאי האקווריוםנפח מיכל: החל מ50 ל'
הפרפר אינו צריך עומק רב ויסתפק בעומק של 20 ס"מ אולם לרוחב האקווריום יש משמעות וכמה שיותר רחב יותר טוב. צמחייה תתקבל בברכה ובמיוחד צמחייה צפה. יש לדאוג למכסה לאקווריום למניעת קפיצה של הדג החוצה, ולדאוג שהמכסה לא יהיה שקוף ולא יהיו דפנות חשופות וחדות מעל פני המים באקווריום. יש לדאוג להחלפות מים ופילטרציה טובה.
הבחנה בין המיניםאצל הנקבה הסנפיר האנאלי (התחתון) זקור ורחב לעומת הזכר שסנפירו מעוקל וקצר משל הנקבה. הנקבה תיהיה גם מעט גדולה מהזכר בבגרות.
גודל פוטנציאלי12 ס"מ
תזונהממולץ להאכיל באוכל חי צף, ואף ניתן לתת לו זבובים צרצרים ויתושים, בתנאי שאנו בטוחים שהם לא מזוהמים. גם תולעי דם תולעי קמח יתקבלו בברכה. ניתן להרגילו לאוכל מסחרי ובלבד שיהיה צף ונגיש לדג.
שותפים לאקווריוםלמרות שאינו דג להקה ולמרות שהינו טריטוריאלי הפרפר יעדיף עוד פריטים בני מינו. יש לשכנו עם דגים רגועים, אשר לא יכנסו לו לטריטוריה, ולכן דג קרב הוא שילוב בעייתי. אין להכניס דגים קטנים שכן דג הקרב נראה נינוח אך הוא צייד מהיר ביותר ויוכל לטרוף כל דג שיכנס לפיו הגדול.
מזגשקט ורגוע
מזג תוך-מינינוטה לתוקפנות
רבייהלאחר שמצאנו זכר ונקבה יש להכין להם אקווריום עם מים רכים, צמחייה צפה ואיזורים חשופים, טמפ' של 28-39מעלות ובעל איזור שחייה נרחב.יש להאכילם באוכל חי כדי להגביר הרצון לחיזור. ההטלה מתבצעת לפרקים כשבכל הטלה כ10 ביצים. הביצים מוטלות שקופות אך מקבלות צבע חום מאוחר יותר. מרגע שהסתיימה ההטלה (כ300 ביצים) יש להוציא את ההורים ולדאוג לטמפ' של 25 מעלות. הביצים צפות למעלה ולאחר בקיעתן הדגיגים נופלים מטה ולאחר כמה שעות הם עולים למעלה. שלב זה הוא קריטי שכן חייבים להאכילם באוכל חי, אינפוזריה או ארטמיה מובקעת בתדירות גבוהה. יש לבצע החלפות מים יומיות של החל מ10%
איזור מחיהאיזור מחיה
שכיחות בחנויותמגיע מעת לעת
טמפרטורהחום המים
חומציותחומציות
KH4 עד 12
קושי גידולבינוני
כותבevox
כמות צפיות12335
קישור לפרופיל
תמונות נוספות
דג פרפר
דג פרפר
דג פרפר
דג פרפר - זכר ונקבה
דג פרפר
דג פרפר